Відкриті уроки

Додавання, редагування та форматування таблиць. Практична робота 5.
Цілі:
ü навчальна: сформувати знання про способи вставлення таблиць у текстовий документ; формувати вміння створювати таблиці у текстовому документі, редагувати структуру таблиць, змінювати формат окремих елементів;
ü розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
ü виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Як ваш настрій? Чи налаштовані ви на роботу? Подивіться один на одного! Посміхніться один одному! Починаємо урок! Що візьмемо з собою на урок? ( Розум, кмітливість, доброту і гарний настрій)
IІ. Актуалізація опорних знань (Перевірка домашнього завдання)
Сьогоднішній урок хочеться розпочати словами Аристотеля
                                                                   … Розум полягає
                                                                 не тільки у знанні,
                                                   але й в умінні застосувати
                                                               знання на практиці.
Дійсно, важко не погодитись із цими словами, тому що цінні ті знання, які знаходять своє місце в практичній діяльності людини.
А зараз повторимо правила поведінки та ТБ і пограємо гру «Можна- неможна».
Тестування у програмі MyTestX
IІІ. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя. Є кілька способів створення таблиці в текстовому документі. Ви хочете навчитися це робити самостійно?
IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
Практична робота 5. Додавання, редагування та форматування таблиць.
VII. Домашнє завдання
Скласти кросворд з вивчених термінів
VIII. Підсумки уроку
Рефлексія
1. Що нового ви сьогодні дізналися?
2. Чого навчилися?
3. Чи виникали труднощі?
4. Чи сподобався вам урок?
ІX. Оцінювання роботи учнів







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Підручник (Повна версія) "Інформатика 10(11) клас" (Рівень стандарту) Й. Я. Ривкінд та ін. 2018 року